חברת כבל גיא רואה בהשגת רמת איכות גבוהה למוצריה דרך עיקרית לרכישת אמונם ושביעות רצונם של לקוחותיה, החברה רואה בזה תנאי הכרחי .
הנהלה החברה מאמינה שבסיס זה הכרחי, כדי להבטיח אספקת מוצרים ושירותים העומדים בדרישות הלקוח.
פרוט עקרונות מדיניות האיכות אותם ההנהלה מטפחת, מגשימה ומקפידה עליהם: מימוש האיכות הרצויה תוך עמידה בזמנים, קיצור זמני תגובה וייצור מוצרים ברמה איכותית גבוהה.
פיתוח מדדי איכות במתן ייצור ושירות והטמעת תרבות איכות והפקת לקחים.
הגדרה ובקרה של תהליכי ייצור ובדיקה שיבטיחו שימור והוספת לקוחות מרוצים.
הבטחת איכות יעילה בכל הדרגים תמנע הוצאות מיותרות ותתרום לפעילותה היעילה של החברה.
מעורבות, מחויבות ומנהיגות לאיכות של מנהלים, בקרה על ספקים וקבלני משנה, בקרה על מוצרים מקוריים ומנגנוני בקרה למניעת זיופים בחומרי הגלם, עמידה בחוקים, צווים ותקנות, הכשרת כח אדם באופן שוטף ושמירה על קוד האתי של החברה.
אחזקה ויישום של דרישות מערכת ניהול איכות תעופה חלל ויבשה AS 9100D ,דרישות איכות מספקי מנה"ר ושיפור מתמיד של אפקטיביות מערכת האיכות.
הנהלת החברה תפעל באורך מתמיד לשיפור ועדכון הידע האישי של העובדים בתחומי אחריותם ו/או בתחומים הרלוונטיים לחברה ,גם במישור המקצועי וגם בנושאי מדניות ותרבות האיכות, עם דגש על מודעות של עובדים ותרומתם לאפקטיביות של מערכת האיכות, לרבות התועלת מביצועים משופרים , משמעות של אי התאמה לדרישות של מערכת ניהול האיכות .
כל עובד חדש יקבל תדרוך כללי בנושא מדיניות האיכות של הארגון וכן ריענון תקופתי לפי תוכנית ההדרכה השנתית.
חברת כבל גיא תפעל בכל המרץ לעמידה בדרישות ובציפיות הלקוח, תוך כדי שיפור מתמיד בכל תחומי פעילותה.
המחויבות שלנו לניהול מערכת האיכות תתאפשר בשיתוף פעולה של כלל העובדים.
יעדים אלו יסקרו כמותית אחת לשנה במסגרת סקרי ההנהלה.
תוצאות היעדים שהושגו יובאו לידי כלל העובדים במסגרת הדרכה וריענון מדיניות האיכות של החברה.
© All Rights Reserved.
חברת כבל גיא מעניקה שירות, ליווי ופתרון לכל לקוח מאב טיפוס ועד מוצר מוגמר, ע”פ דרישת הלקוח.